איך להצליח באנגלית מהר: 8 טיפים להצלחה + בונוס

להצליח באנגלית

איך להצליח באנגלית בצורה טובה מהיאה ויעילה? אנגלית היא שפה שכיף ללמוד, ולמרות שהיא נחשבת לשפה נגישה וקלה יחסית ללמידה, עם 750,000 מילים וצורות איות שיכולים להפיל אפילו את הלומד המיומן ביותר, לימוד אנגלית באופן מהיר נראה לפעמים כבלתי אפשרי. אבל אני כאן כדי לומר לך שזה לא כון – כל עוד יש לך את האסטרטגיה הנכונה.

1 – קרא את כל מה שאתה יכול לשים עליו את היד

ספרים, עיתונים, אתרי אינטרנט, מיילים, עדכון מהמדיה החברתית שלך, קופסאות דגני בוקר: אם זה באנגלית, קרא את זה. למה? ובכן, התוכן הזה יהיה מלא באוצר מילים חדש ועסיסי, בנוסף יהיה שם כמות נכבדה של מילים באנגלית שאתה כבר יודע. זה עוזר לך להשתפר במהירות, שכן חשיפה חוזרת לאוצר מילים באנגלית נלמד נותנת לך דוגמאות חדשות בהקשר, ולכן מחזקת את המילים האלה בראש שלך. מצד שני, לימוד מילים וביטויים חדשים חיוני לבניית ארסנל אוצר המילים שלך, במיוחד בשפה כמו אנגלית.

2 – להיות פעיל בלמידת אוצר מילים

הטיפ הזה הוא טיפ קלאסי מסיבה טובה: זה עובד! כאשר רוצים ללמוד אנגלית, לעתים קרובות אנו נהנים ממילה חדשה של ביטוי עד כדי כך שלשכוח אותה נראה בלתי אפשרי. אבל תאמינו לנו, לא הכל נקלט בפעם הראשונה. כדי להילחם בזה, תתחילו לתרגל לקחת מחברת. בכל פעם שאתה שומע או קורא מילה או ביטוי חדשים, רשום אותם בהקשר: כלומר, במשפט ועם המשמעות שלו. זה חוסך לך זמן מכיוון שלא תחזור למילה הזו ותשאל את עצמך: "מה שוב הייתה משמעות המילה/הביטוי הזה?"

3 – לדבר עם אנשים

בשביל מה שפה אם לא לתקשר? בטח, אנו בני האדם הפכנו למומחים בתקשורת מבלי לפתוח את הפה – תודה וואטסאפ! – זה נכון שדיבור בשפה עוזר לה להיקלט לראש הרבה יותר מאשר רק לקרוא או לכתוב אותה. רק תחשוב על כמה פעמים שמעת אנשים אומרים שהם "מבינים, אבל לא יודעים לדבר אנגלית". הרבה דוברי אנגלית לעתיד הפכו את הדיבור למחסום עצום בלתי עביר שרק מפחיד אותם. אל תהיה כזה. חפש דוברי שפת אם לחילופי שפות לא פורמליים, הירשם לקורס או השתתף בשיעורים דיגיטלים.

4 – הרשמה לפודקאסט או ערוץ יוטיוב

אוהבים הומור? פּוֹלִיטִיקָה? בלוגים? בישול? עם נושאים המתפרשים על כל עניין שאפשר להעלות על הדעת, יש פודקאסט דובר אנגלית או ערוץ YouTube בשבילך. הירשמו לכמה והאזינו בזמן נהיגה או צפו במהלך הנסיעה לבית הספר או לעבודה. בהתחלה, ייתכן שתמצא את המבטאים הילידיים קשים, אבל תמשיך עם זה ובקרוב תתחיל להבין מה אתה שומע (כמו גם ללמוד הרבה ווקאב חדש מדובר שפת אם!)

5 – סעו לטיול

אם יש דרך טובה יותר ללמוד אנגלית מאשר להיות שקוע בה תוך כדי חיים ולימודים במדינה דוברת אנגלית, נשמח לדעת! זה לא סוד שאנגלית היא השפה המדוברת ביותר בעולם, ועם רשימה ארוכה של מדינות לבחירה, אתה יכול לבחור את סביבת הלמידה האידיאלית שלך על סמך הכדור, מזג האוויר או העיר המועדפת. תחשוב על אוסטרליה, ניו זילנד, בריטניה, ארה"ב, קנדה ודרום אפריקה.

6 – בשביל מה יש חברים

יש לך חברים שמפרסמים באינטרנט באנגלית? אל תסתיר אותם בניוזפיד שלך: סרוק את הפריטים שהם חולקים והתחייבו ללמוד אחד או שניים בכל יום. הם יכולים להיות כתבות חדשות או מגזינים, סרטונים, הרצאות, פוסטים בבלוג, שירים או כל דבר אחר: אם זה באנגלית והנושא מעניין אותך, זה יעזור!

7 – לא לפחד לשאול שאלות

הסקרנות אולי הרגה את החתול, אבל היא גם הניעה את לומד השפה לדבר! כשאתה לומד אנגלית, בקרוב תאסוף הר של שאלות. אל תשב על הספקות שלך – היה סקרן ופתור אותן! אם אתה רשום לקורס, שאל את המורה שלך (בכל זאת בשביל זה הוא שם). אבל אם אתה לומד לבד, אל תדאג: מצא תשובות בבלוגים או באתרי לימוד שפות, שאל תלמידים אחרים או קרא בפורומים. אתה תשמח שעשית זאת!

8 – מה אתה באמת צריך?

סביר להניח שלימודי האנגלית שלך יעברו הרבה יותר מהר אם תזכיר לעצמך כל הזמן את המניעים שלך ללמוד. לאחר מכן, התמקד באוצר מילים הקשור ללימודים שלך.

  • יש כנס בחו"ל? קחו חלק פעיל בשיחה כדי לדבר ביחד עם המשתתפים האחרים.
  • יוצאים לחופשה? נראה שאוצר המילים של נסיעות ותיירות יהיה הנכון עבורך.

אם אתה פשוט מתחיל ללמוד אנגלית בתקווה ללמוד באורח קסם הכל בבת אחת, סביר להניח שתתבלבל ותלך לאיבוד.

לא נשאיר אתכם בלי בונוס קצר שיעזור לכם להתחיל ללמוד אנגלית מהר ובקלות.

הנה אוצר מילים באנגלית למתחילים עם מילים קלילות וכיפיות להתחלה:

מילים באנגליתתרגום לעברית
אחדOne
שתייםTwo
שלושThree
ארבעFour
חמשFive
ששSix
שבעSeven
שמונהEight
תשעNine
עשרTen
אדוםRed
צהובYellow
כחולBlue
ירוקGreen
שחורBlack
לבןWhite
אפורGrey
כתוםOrange
סגולPurple
ורודPink
חוםBrown
זהבGold
כסףSilver
עיגולCircle
משולשTriangle
ריבועSquare
מרובעRectangle
מחומשPentagon
טרפזTrapezium
משושהHexagon
כוכבStar
מתומןOctagon
אליפסהEllipse
מעוגלOval
מקביליתParallelogram
קוביהCube
גלילCylinder
מעויןRhombus
אמאMother
אבאFather
אחBrother
אחותSister
סבתאGrandmother
סבאGrandfather
דודUncle
דודהAunt
אחייןNephew
אחייניתNiece
ילדBoy
ילדהGirl
תינוקBaby
משפחהFamily
אישהWife
בעלHusband
אהבתם את הכתבה, ספרו לחברים
מה למדנו בשיעור זה
כתבות נוספות

אנגלית לסטודנטים

אי אפשר להתעלם מהעובדה כי השפה האנגלית היא השפה החשובה והמשמעותית ביותר בעולם. ידיעת שפות חשובה, אך בלי בקיאות באנגלית תתקשו להתקדם בחייכם. זוהי אולי

איך לשנן מילים באנגלית?

למידת שפה חדשה היא אחת המשימות הקשות והמורכבות ביותר הניצבות לפניכם. לימודי אנגלית הם בגדר חובה, בטח אם בא לכם לפתוח לעצמכם אפיקי התקדמות נוספים.

הפרעת קשב וריכוז (ADHD) בלימודים

הפרעת קשב וריכוז היא בעיה נפוצה איתה מתמודדים אחוזים לא מבוטלים מהאוכלוסייה. הנתונים מראים כי בין שבעה עד עשרה אחוזים מבני הנוער סובלים מהפרעות קשב

איך מעבירים הרצאה באנגלית?

אין דבר יותר מרגש ומאתגר מאשר לעמוד מול קהל, ולהעביר הרצאה בנושא כזה או אחר. עליכם להראות בקיאות גבוהה, וידע נרחב בתחום עליו אתם הולכים

קבלו עכשיו הדרכת וידאו שתאפשר לכם לקבל כלים לשיפור האנגלית שלכם בחינם.